torsdag 22. januar 2009

Casual back stage.

Her er enda et kostyme fra West side story. Som det hverdagsantrekket det skulle være, satt jeg det sammen av et gammelt sengetrekk og en meget stor herreskjorte. Skjorten ble sydd inn og tilsatt nye ermer og krage fra stoffet som ble til overs, og sengetrekket ble rett og slett rundklipt, satt på kant oppe og nede, og festet med knepping bak. Jeg synes det er veldig morsomt å bare bruke det man har i huset. Alt fra gamle gardiner, laken og andre store stoffer, til småtteri man finner her og der. Min mor savner kanskje et par laken etter besøk fra sin datter, men man må regne med litt svinn... Jeg bruker også å lete på Fretex, da man ofte kan finne pene, dekorative stoffer der. Det er mest bomull, men det er kanskje det stoffet jeg har jobbet mest med.

1 kommentar:

  1. kremt kremt.....no skjønna e kar lakenet og trusån hass tommy ha vorte tå...ha-ha-ha

    SvarSlett