torsdag 29. januar 2009

Bare en bit av smak


Dette er egentlig bare en teaser, men jeg fikk så lyst til å legge den ut likevel. Maskeradeball, stod det på invitasjonen. Jeg snubler i dørstokken og tenker "JA!". Dette er en greie jeg har... Kostymer og utkledning er noe av det feteste jeg vet. Hele min barndom er basert på dette, og ikke pokker om jeg skal møte opp på noe slags karneval uten et kostyme jeg garantert blir sett i. Ikke nødvendigvis spektakulært, men definitivt originalt og utspekulert. Jeg skjønte at det her måtte legges hoder i blødt og begynne å planlegge de maskertes antrekk. Det endte med at et digert hvitt laken, to par gardinen, en organzaløper og diverse småtteri til slutt utgjorde to relativt flotte klassissisme-antrekk. -For han og henne. Men det har seg nå slik at kjolen ligger hos min mor, og jeg mangler kamera, så med litt sjarme fikk jeg min mor til å tre inn i kjolen og sende meg bilde. Dette gikk ikke som planlagt, da min mor greide å sette seg fast. Det endte med at en annen meldte seg som modell, nemlig min sjuårige bror... Derfor blir det bare en formløs teaser i denne omgang da min bror ikke helt fylte kjolen på samme vis som meg. Men jeg lover at et fullstendig maskerade-innlegg følger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar