torsdag 3. september 2009

Toback.

Etter en heidundrende sommer med veldig mye teater og reising, har jeg nå vært stasjonert i Trondheim en stund. Og det skal jeg fortsette med.
Endelig ble det innflytting i vår flotte leilighet midt i byen. Når jeg sier flott mener jeg selvfølgelig lys, fin og akkurat stor nok til to som i fjor lå sammen på en 75cm brei seng ... Nevnte jeg at vi begge strekker oss godt over 170cm (han enda mer)? Ja, det var trangt. Nå derimot er det blitt god plass til oss begge! Dog, det skal sies at vi vurderer å leie ut ene halvdelen da vi fremdeles nøyer oss med 75cm ... Vond vane osv.
Uansett har det vært lite tid til søm. Kan heller ikke garantere at det kommer plagg på løpende bånd fremover, da jeg nå er student og husmor på deltid, men jeg lover å dokumentere hvert et produkt jeg lirer fra meg!
In fact, jeg tenker å sette meg ned og fundere litt just nu.

2 kommentarer:

  1. Hei, det er nok desverre bare meg... :-)
    Du må ikke slutte med bloggen, du skriver godt, kjære datter. Men, altså, du må selvsagt prioritere studier og husmorvirksomhet;-) Lykke til med festen!!
    Klæmmm

    SvarSlett
  2. Så koselig å lese bloggen din.
    Må si jeg gleder meg til du begynner å leke med stoff igjen:) Dyktig er du.
    Håper alt står bra til med deg og din kjære.

    Klem

    SvarSlett