fredag 18. september 2009

BRUDEKJOLE!


Jeg har kjolefetisj. Det har dere skjønt. Og noe jeg lenge har hatt lyst til er å sy brudekjoler, og mye på grunn av at jeg mener det er få pene brudekjoler på markedet. Lite spesielt, rett og slett, med mindre man søker til vintage, noe jeg har gjort ... For noen dager siden kjøpte jeg en brudekjole på Fretex som har hengt der i minst et år. Hurra! Så nå skal jeg kose meg med å reparere og dolle den opp til å bli en utsøkt skatt.
Jeg har satt den til rundt 70-tallet, grunnet empiresnittet, den høye halsen og stilen på broderingene, men hvis noen tror noe annet, si gjerne ifra. Damen bak disken foreslo at den hadde vært utlånskjole, da den rett og slett var møkkete og så ut til å ha vært brukt flere ganger. Jeg syntes uansett den var nydelig. Skal prøve å ta bilder med den på når pianisten er ferdig på do.

PS: Jeg skal ikke giftes riktig enda!







2 kommentarer:

  1. Fin! Gleder meg til å se den på:-)
    Mams

    SvarSlett
  2. Den var virkelig lekker, skal bli spennende å se hva du gjør med den;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett