torsdag 25. desember 2008

Kontrast og isopor


Her er en enkel bluse som har fått nytt liv med nye ermer, ny krage og nye og flere knapper. Liker virkelig godt de knallrøde knappene mot snøhvit bomull. Er veldig glad i farger og kontraster. Skjørtet er en av mine favoritter, men dette har jeg kjøpt. Bysten ser litt sjøsyk ut, men det er av den enkle grunn at jeg har selv skåret den til etter mine mål. Glad ingen så meg der jeg sto med brødkniv i den ene hånden og tok kvelertak på bysten med den andre. Kunne tenke meg en justerbar byste etterhvert...

2 kommentarer:

  1. Fin blogg. Var det vanskelig å få til å lage bysten selv? Hvordan har du trekt den med stoff?

    SvarSlett
  2. Bysten kjøpte jeg fra en nedlagt butikk, så den var allerede formet, men ikke i min form. Derfor tok jeg ut kniven ... Trekket var allerede på bysten og av stretch, så det passet også den nye formen.

    SvarSlett