onsdag 7. oktober 2009

Min dag

I går fylte jeg 20 år. Den satt!



Må ærlig si at jeg kjente på en mild eufori gjennom dagen da jeg gikk for å gjøre de innkjøp jeg hadde lovet meg selv å gjøre –gode sko og iPod(min eks-mp3 er full av smeltede smurfedrops ...)! Rart nok føler jeg meg litt mer voksen.


Jeg ble utover formiddagen jagt ut av leiligheten for å shoppe litt med forbud mot å komme hjem på noen timer. Jeg er ikke vant til å bruke mye penger på få ting, men med litt selvdisiplin ble det både iPod og deilige ecco-sko. Da jeg endelig kom hjem igjen ble jeg møtt i døren av pianisten og et glass deilig økologisk rødvin. Etter en stund fikk jeg servert kilden til den hærlige lukten; mørbradbiff med fløtegratinerte poteter, spinat, cherrytomater og sjampinjongsaus!


Dagens høydepunkt kom da han presenterte sin gave til meg. Mens jeg hadde vært på storband-øving dagen før, hadde han lånt symaskinen min og, som han selv sa, redesignet en kjole til meg av to skjorter og et håndkle. Jeg lo så jeg grein.
Her er skjønnheten:


2 kommentarer:

  1. Ja ja, originalt var det i alle fall :-O

    SvarSlett
  2. He he, så flink han var;)))
    Gratulerer med vel overstått.
    Klem
    Linda:o))

    SvarSlett