onsdag 1. april 2009

Halterneck


Som sagt, er jeg en samler. Jeg sliter virkelig med å kaste ting ... Også gammelt undertøy. -Ja, jeg vet. Æsj.
Men jeg tenker stadig at jeg kan bruke det til noe. Og etter jeg begynte å sy, har jeg spart på alt, i tilfellet jeg kan bruke det i redesign.
Her har vi en lite pen Snoopy-BH som sikkert er beregnet på 12-åringer. Nå har den fått nytt, flott mønster, og jeg må si meg fornøyd. Jeg er veldig glad i slike fargekombinasjoner. Nyanserte komplimentærfarger, på ett vis.

Hofteholderen er kjøpt på Fretex, og jeg ELSKER den! Gammel og utrolig fin.

4 kommentarer:

  1. Hei
    Ja, den var fin ja!!
    Har du sett på bloggen min, jeg har redigert litt det som står om siden din.Er det ok?

    SvarSlett
  2. Hej,
    Vilken bra blogg du har - helt i min smak. Vad kul att du har lagt upp en länk till mig. Jag gör detsamma!

    Ha det bra.

    SvarSlett
  3. Hei Silje! Jeg bare lurte på om du hadde lyst å forklare meg hvordan du lagde den "skredderbysta" di? Jeg er litt lei av å stå å prøve på meg selv og stikke meg selv med nåler. Det er også litt vanskelig til tider:s

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tipset? Men du veit... i molde finns d vel egentli ikke nokken sybutikka;)

    SvarSlett